Serra

Mezun ettiğim cânım öğrencilerimden birinin bayram tebriği telefonunu kapattım tam şimdi. Kadıköy Anadolu ihl’yi kazandı. Arapça dersine karşı bir önyargı oluşturmuş zihninde. Öğrenecekleri ilk konuları, sınavlarda neler sorabileceklerini anlattım uzun uzun. “Arapça şarkılar dinle, inanılmaz güzel olduklarını görünce şaşıracaksın” dedim. Filmler tavsiye ettim. “Ders değil de yeni bir dil öğreneceksin öyle düşün” dedim. İşin eğlenceli tarafını çizdim. Kapatırken ders konusunda ne de hevesli bir sesi vardı. Galiba öğrencilerin en çok motive olmaya ihtiyaçları var. Nerdeyse 4 aydır ders anlatmayan bünyeme bir telefon konuşması öğretmenliği bile ne iyi geldi. Özlemişim.

Okulların açılmasından bir gün önce. Kurban Bayramı 4. gün
@Mercan

Bir Cevap Yazın

